Jezusi nuk ka vdekur i kryqëzuar
Jezusi nuk mund të ketë vdekur i gozhduar ne kryq, sepse nuk ka dëshmi se romakët kanë kryqëzuar të burgosurit e tyre dy mijë vjet më parë, – ka marrë përsipër te deklarojë një studiues i materialeve antike. Sipas teologut Gunnar Samuelsson, Legjenda e ekzekutimit të Jezu Krishtit është e bazuar në traditat e kishës së krishterë dhe në ilustrimet artistike dhe jo në tekste antike. Ai pretendon se Bibla është keqinterpretuar, pasi nuk ka referenca të qarta për përdorimin e kryqit apo të kryqëzimit – vetëm sepse Jezusi lindi një staurus, se dhe kalvari për vdekjen e tij të ishte e domosdoshmërisht në një kryq, por mund të ishte një formë tjetër e zakonshme ekzekutimi, vazhdon Samuelsson.
Letërsia e lashtë greke, latine, hebraishte apo dhe Homeri në shekullin e parë pas Krishtit nuk përshkruajnë asnjë mundësi të pezullimit të akteve të tjera ndëshkimeve, kështu që dhe kryqëzimi nuk ka qenë akti i vetëm i ndëshkimit të njerëzve të asaj periudhe.
- Samuelsson i Universitetit të Goteborgut, tha: “Si rrjedhim, në të kuptuarit bashkëkohor kryqëzimin si dënim e kane sfiduar rëndë. “Dhe çka është edhe më sfiduese, është se mund të konkludohet në lidhje me grupin e kryqëzimit të Jezusit. Dhjata e Re nuk thotë asgjë më shumë që ne do të donim të besonim”.
Çdo dëshmi se Jezusi u la të vdiste, pasi u gozhdua me një kryq është e habitshme sepse në të gjitha librat e lashtë para-krishtërimit dhe ekstra-biblike si Bibla, nuk thuhet asgjë për këtë akt dënimi të Jezu Krishtit….vazhdon Samuelsson. Z. Samuelsson thotë: “Ne jemi duke kërkuar për tekste të cilat e përshkruajnë aktin e mrekullueshëm te kryqëzimit të personave me një kryq, gjatë asaj periudhe, por askund se gjejnë përveç tek Ungjijtë”.
- Samuelsson thotë: “Me emrin Jezus ka ekzistuar në atë kohë në atë pjesë të botës një njeri, që është i dokumentuar, i cili la një emër të mirë në letërsinë e kohës. “Unë besoj se njeriu i përmendur është i biri i Zotit.
Sugjerimi im nuk është që të krishterët duhet ta refuzojnë Jezusin ose të kenë dyshim për tekstin biblik. “Sugjerimi im është se ne duhet ta lexojmë tekstin e Biblës ashtu siç është, jo si ne mendojmë se është. Ne duhet ta lexojmë Biblën nëpër rreshta e jo në mes të rreshtave. Teksti i Biblës është i mjaftueshëm. Ne nuk kemi nevojë të shtojmë më shumë se çfarë ka në atë tekst, e mbyll studimin Samuelsson.