Albspirit

Media/News/Publishing

Astrit Lulushi: Arianët

Sri Aurobindo
Në përgjithësi pranohet se qeniet njerëzore u ngritën në Afrikën Lindore rreth 200,000 vjet më parë. Nga atje, ata hynë në Indi rreth 90,000 vjet më parë duke marrë rrugën jugore përmes Jemenit dhe Baluchistanit për të arritur në rajonin e Indus. Në Indi ata u shumuan dhe u përhapën në pjesë të tjera të Azisë dhe Evropës. Nëse Afrika është djepi i njerëzimit, India është çerdhja e tij.
Zbulimet e reja ndryshojnë tezën e mëparshme të origjinës së indianëve. Pikëpamja e mëparshme ishte se popullsia indiane erdhi në dy valë nga veriperëndimi rreth pesë mijë vjet më parë, duke zhvendosur aborigjenët e mëparshëm.
Pikëpamja e re është se pas rritjes së njerëzimit modern në Afrikë, ai gjeti një shtëpi të dytë në Indi, e cila është pika e migrimit për popullsinë e Evropës, Afrikës së Veriut, Kinës dhe Japonisë. Emigrantët në Indi u përshtatën ngadalë me kushtet klimatike në nën-kontinent (nga tropikal në të ftohtin ekstrem të rajonit të Himalajeve) duke çuar në ngritjen e racave Kaukaziane dhe Mongoloide.
Ndarja racore e perceptuar shpesh në Indi midis veriut Arian dhe jugut Dravidian është shkatërruese dhe e rrezikshme. Populli verior në Indi u zhyt veçanërisht në këtë interpretim të historisë, sepse i bëri veriorët “arianë” të dukeshin racialisht më afër racave të bardha të Evropës. Kjo pikëpamje është gjithashtu e njohur në Sri Lanka. Singhalezët besojnë se ata janë pasardhës të arianëve nga veriu i Indisë.
Studimet e reja hedhin poshtë pikëpamjen se arianët hynë në Indi nga jashtë; gjithashtu hedhin poshtë nocionin se Dravidianët u shtynë në jug nga arianët pushtues.
Sri Aurobindo (1872-1950), një studiues i latinishtes, greqishtes  dhe sanskritishtes, hodhi poshtë këtë teori të ndarjes racore Veri-Jug në Indi. Ai nuk u pajtua me teorinë se gjuhët e Indisë Veriore dhe Jugore nuk kanë lidhje. Studimi i Sri Aurobindo për tamilishten e shtyu atë të zbulonte se lidhja origjinale midis gjuhëve sanskrite dhe tamile ishte “shumë më e afërt dhe më e gjerë se sa supozohej zakonisht. Këto gjuhë janë “dy familje të ndryshme që rrjedhin nga një gjuhë primitive e humbur”.
Edhe origjina okulte e filozofisë racore naziste bazohet në teorinë mistike se një racë luftëtarësh ekzistonte dikur thellë në Himalaje. “Arianët” (fjalë që rrjedh nga fjala sanskrite arya, që do të thotë “fisnik”) besohej se ishin të mbijetuar nga përmbytjet dhe epokat e akullit, apo luftëtarë mbinjerëzorë të çliruar kur rrufetë shkrinë akullin që i mbante. Ata u përhapën dhe themeluan qytetërimet e mëdha të botës, si Sumeri dhe Persia e lashtë.
Në vitin 1935, Himmler themeloi “Organizatën e Trashëgimisë Paraardhëse” për të studiuar rrënjët e racës gjermane. Ai rekrutoi antropologun Hans Gunther, i cili besonte në ekzistencën e një lloji të pastër racor indo-arian. Gunther paralajmëroi se ky “njeri” ishte vazhdimisht në rrezik që gjenet e tij të pastra të kontaminoheshin nga raca të papastra dhe inferiore. Në librin Racial Lore of the German People, Gunter shkroi këtë rresht të tmerrshëm që mbolli farat e Zgjidhjes Përfundimtare: “Pyetja që i bëhet njeriut nordik është nëse kemi guximin të bëjmë gati për brezat e ardhshëm një botë që pastrohet racialisht dhe eugjenikisht”.
Ai shtjelloi më tej se e kishte gjurmuar origjinën e racës nordike në Tibet (ku ai nuk kishte qenë kurrë).
Himmler dërgoi ekipe  shkencëtarësh nazistë në mbarë botën, madje edhe në Polin e Veriut dhe atë të Jugut, në kërkim të origjinës ariane. Por ekspedita më e madhe u dërgua në Tibet në vitin 1938. Udhëheqësi i saj ishte një natyralist, zoolog dhe ornitolog i ri, premtues: Ernst Schafer.
Pesë vjet përpara ekspeditës, Schafer kishte nisur udhëtimin e tij nëpër Tibet, në atë kohë, një vend i ashpër dhe i shkatërruar nga luftimet e brendshme midis nacionalistëve kinezë dhe kryekomandantëve të luftës. Kur u kthye, ai shkroi librin Tibet i panjohur dhe bëri thirrje për një ekspeditë shkencore gjermane: “Detyra jonë është ta bëjmë shkencën një mjet të ri për burrërinë e fortë gjermane”. Ai përfundoi doktoraturën e tij bazuar në studimet e tij për zogjtë e Tibetit.
Në vitin 1938, Schafer u fsheh në Tibet nga India. Ekipi i tij mori matje të karakteristikave të fytyrës duke kërkuar shenja që mund të jenë gjurmët e racës dikur të fuqishme ariane: sy blu, hundë e drejtë, mjekër e fortë. Ai e shikonte me përçmim fenë tibetiane si të degjeneruar që kishte korruptuar një klasë dikur të fortë ariane të luftëtarëve të Tibetit. Ekipi bëri mijëra fotografi, dhe shënime të përpikta të jetës në Tibet. Ata sollën gjithashtu mijëra artefakte, një numër të madh bimësh dhe kafshësh, duke përfshirë ekzemplarë të gjallë.
Prania e tij filloi të regjistrohej në radarin e britanikëve që kontrollonin një pjesë të Tibetit në atë kohë. Në vitin 1939, për shkak të situatës në Evropë, ata duhej të gjenin rrugëdaljen ose rrezikonin të arrestoheshin nga britanikët. Qëllimi i saktë i udhëtimit është ende i diskutueshëm dhe ka pretendime se qëllimi i vërtetë ishte i natyrës politike dhe ushtarake, për të hetuar mundësinë e krijimit të rajonit si një bazë për të sulmuar trupat britanike të stacionuara në Indi.
Pas luftës, vetëm një anëtar i ekipit të ekspeditës gjermane ishte i lidhur drejtpërdrejt me krimet e luftës naziste. Schafer u kap nga aleatët, por i bindi ata se nuk kishte asnjë lidhje me gjenocidin. Ai u lirua dhe emigroi në Venezuelë, ku jetoi derisa vdiq në vitin 1992.
Please follow and like us: