Albspirit

Media/News/Publishing

Ermonela Jaho shkëlqen në Operën Shtetërore të Vienës

– Fiery love and ice-cold vengeance: Adriana Lecouvreur at the Vienna State Opera
By Isabella Steppan, 01 November 2021
Adriana Lecouvreur is not seen often in Vienna – the work was performed for the first time in the State Opera in 2014 and the third performance in this series of performances was only the 13th evening on which poisoned violets became a murder weapon in the Haus am Ring. The reason for the sparse presence is likely that Francesco Cilea’s opera is above all a classic divas vehicle that stands and falls with the cast of the title role. With Ermonela Jaho, the Vienna State Opera was once again able to offer an ideal soprano for this series of performances who knows how to win over the audience.
From the very first moment, Jaho cast a spell over us with an intense stage presence, skilfully alternated between a capricious diva in the theatre and a soulful lover in interaction with Maurizio and finally died a heartbreaking stage death. Vocally, the role also fits like a glove: on the one hand, Jaho’s soprano has the necessary power for the emotional outbursts of the role and, on the other hand, the finely spun, seemingly out of nowhere Pianisimi in shining heights, which seemed to float endlessly in the hall in her two great arias, are captivating which, in combination with the emotions conveyed by the voice, provided numerous goose bumps.

————————————–

– Feurige Liebe und eiskalte Rache: Adriana Lecouvreur an der Wiener Staatsoper
By Isabella Steppan, 01 November 2021
Oft war Adriana Lecouvreur in Wien noch nicht zu sehen – 2014 wurde das Werk in der Staatsoper erstmals gespielt und die dritte Vorstellung dieser Aufführungsserie war nun auch erst der 13. Abend, an dem vergiftete Veilchen im Haus am Ring zur Mordwaffe wurden. Der Grund für die spärliche Präsenz dürfte sein, dass Francesco Cileas Oper vor allem ein klassisches Diven-Vehikel ist, das mit der Besetzung der Titelrolle steht und fällt. Mit Ermonela Jaho konnte die Wiener Staatsoper für diese Aufführungsserie nun wieder eine ideale Sopranistin aufbieten, die das Publikum für sich einzunehmen versteht.
Vom ersten Moment an zog Jaho mit intensiver Bühnenpräsenz in ihren Bann, changierte gekonnt zwischen kapriziöser Diva im Theater und gefühlvoll Liebender in der Interaktion mit Maurizio und starb schließlich einen herzzerreißenden Bühnentod. Auch stimmlich passt die Rolle wie angegossen: Jahos Sopran besitzt einerseits die nötige Power für die Gefühlsausbrüche der Partie und andererseits bestechen die fein gesponnenen, schier aus dem Nichts entstehenden Piani in leuchtenden Höhen, die in ihren beiden großen Arien endlos im Saal zu schweben schienen und die in Kombination mit den durch die Stimme vermittelten Emotionen für zahlreiche Gänsehautmomente sorgten.
——————-

Dashuri e zjarrtë dhe hakmarrje e ftohtë akull: Adriana Lecouvreur në Operan Shtetërore të Vienës

Isabella Steppan

Adriana Lecouvreur nuk shfaqet shpesh në Vienë – vepra është shfaqur për herë të parë në Vienë në 2014 dhe shfaqja e tretë në këto seri shfaqjesh ishte vetëm hera e 13-të në të cilën Violetat e helmuara u kthyen në armë krimi në shtëpinë e rrumbullakët (të operas). Arsyeja për këtë prezencë të pakët është fakti se opera e Francesco Cileas është mbi të gjitha një vepër klasike divash që qëndron ose bie nga zgjedhja e rolit kryesor. Me Ermonela Jahon, Opera Shtetërore e Vienës ishte përsëri e zonja të ofronte një soprano ideale për serinë a shfaqjeve aktuale e cila di sesi të fitojë audiencën.

Që nga momenti i parë, Jaho na magjepsi me një prezencë skenike intense, me mjeshtëri ajo alternoi midis divës kapricioze në skenë dhe të dashuruarës me gjithë shpirt në komunikimin me Maurizion dhe në fund interpretoi një vdekje që të keput zemrën. Vokalisht, roli i rri si një dorezë: nga një anë Jaho ka fuqinë e nevojshme për shpërthimet emocionale të rolit dhe nga krahu tjetër Pianisimo delikate që dalin pothuajse nga asgjëja dhe që ngrihen në lartësi të shkëlqyera, të cilat duken sikur lundrojnë pafundësisht në sallën e teatrit në dy ariet e saj madhështore; janë kaptivuese, të cilat në kombinim me emocionet e transmetuara nga zëri na dhuruan shumë rrënqethje.

https://bachtrack.com/kritik-adriana-lecouvreur-mcvicar…

Please follow and like us: