Albspirit

Media/News/Publishing

Astrit Lulushi: Mit babilonas

Zeusi
Gjithçka ishte në këtë situatë, kur Belusi (Zoti) erdhi dhe e preu gruan, dhe nga njëra anë e saj ai formoi tokën dhe nga gjysma tjetër qiellin, dhe në të njëjtën kohë krijoi humnerën ndarëse midis Qiellit dhe Tokës.
Ky është përshkrimi alegorik i natyrës në mitin babilonas. I gjithë universi përbëhej nga natyra dhe kafshët. Hyjnia Belus hoqi kokën e tij; mbi të cilin perënditë e tjera përzien gjakun, dhe prej andej u formuan njerëzit. Për këtë arsye ata janë racionalë dhe marrin pjesë në dijen hyjnore. Belus ndau errësirën dhe qiellin nga toka, e thjeshtoi gjithësinë dhe vendosi rregull. Por kafshët, duke mos qenë në gjendje të përballonin përhapjen e dritës, ngordhën. Belus, duke parë një hapësirë ​​të madhe të papushtuar, urdhëroi një nga perënditë që të hiqte kokën e tij dhe të përziente gjakun me tokën dhe prej andej të formonte njerëz dhe kafshë të tjera. Belusi formoi gjithashtu yjet, diellin, hënën dhe pesë planetët. Polhistorit Aleksandër jep dhjetë mbretër të kaldeasve dhe periudhat e vazhdimit të çdo mbretërimi, që përbëheshin kolektivisht prej njëqind e njëzet sari, ose 432 mijë vjet, duke arritur deri në kohën e Përmbytjes. Sepse Aleksandri, duke numëruar mbretërit nga shkrimet e kaldeasve, pas Ardatit të nëntë, vazhdon deri në të dhjetin, i cili është të quajtur Zisuthrus. Hyjnia Cronos iu shfaq atij në një vegim dhe e paralajmëroi se në ditën e pesëmbëdhjetë të muajit Daesius do të kishte një përmbytje, nga e cila njerëzimi do të shkatërrohej. Prandaj ai e urdhëroi atë të shkruante një histori të fillimit dhe përfundimit të të gjitha gjërave dhe ta varroste në qytetin e Diellit në Sippara; të ndërtonte një anije dhe të merrte me vete miqtë dhe të afërmit e tij; për të përcjellë në bord çdo gjë të nevojshme për të mbështetur jetën së bashku me të gjitha kafshët e ndryshme dhe zogjtë.
Pasi përmbytja kishte rënë në tokë dhe u pakësua me kalimin e kohës, Zisuthrus dërgoi zogj nga anija; të cilët, duke mos gjetur asnjë ushqim, as ndonjë vend ku të mund të pushonin, u kthyen përsëri tek ai. Pas një intervali prej disa ditësh, ai i dërgoi për herë të dytë; dhe tani ata u kthyen me këmbët e tyre me baltë. Ai bëri një provë për të tretën herë me këta zogj; por ata nuk u kthyen.  Zisuthrus gjykoi se sipërfaqja e tokës ishte shfaqur mbi ujëra. Ai bëri një hapje në anije dhe, duke parë jashtë, zbuloi se ajo ishte bllokuar në faqen e një mali; pas së cilës ai u largua menjëherë me gruan e tij, vajzën e tij dhe timonierin. Më pas, Zisuthrus adhuroi tokën dhe, pasi ndërtoi një altar, u ofroi flijime perëndive dhe, me ata që kishin dalë nga anija, u zhduk. Ata që mbetën brenda, duke parë se shokët e tyre nuk u kthyen, lanë anijen me shumë vajtime dhe thërrisnin vazhdimisht emrin e Zisuthrusit. Ata nuk e panë më; por mund ta dallonin zërin e tij në ajër dhe mund ta dëgjonin duke i këshilluar që t’i kushtonin vëmendje fesë; dhe gjithashtu i informoi se ishte për shkak të devotshmërisë së tij që ai u kthye të jetonte me perënditë, që gruaja dhe vajza e tij dhe ai që kishte drejtuar anijen kishin marrë të njëjtin nder. Kësaj ai shtoi se ata duhet të ktheheshin në Babiloni dhe, siç ishte urdhëruar, të kërkonin shkrimet në Sippara, të cilat duhej t’i bënin të njohura për të gjithë njerëzimin. Të tjerët, pasi i dëgjuan këto fjalë, u ofruan flijime perëndive dhe u nisën drejt Babilonisë. Si rrjedhim, anija është bllokuar në Armeni, një pjesë e saj mbeti ende në malet Korkyreane, dhe njerëzit gërryejnë ende vendin. Kur u kthyen në Babiloni dhe gjetën shkrimet në Sippara, ata ndërtuan qytete dhe ngritën tempuj, dhe kështu Babilonia u banua.
Ndësa Apollodoru shkruan se mbreti i parë ishte Alorus, ai mbretëroi dhjetë sari; dhe më pas Alaparus dhe Amelon; pastaj Ammenon, në kohën e të cilit u shfaq Musarus Oannes, Annedotus nga deti Erythræan. Por Aleksandër Polihistori, duke parashikuar ngjarjen, thotë se ai u shfaq në vitin e parë, por Apollodorus pohon se erdhi pas dyzet sari. Pastaj pasoi Megalarus dhe ai mbretëroi tetëmbëdhjetë sari; dhe pas tij Daonus, bariu, mbretëroi dhjetë sari; në kohën e tij u shfaq përsëri nga deti një Annedot i katërt, që kishte të njëjtën formën e një peshku të përzier me atë të një njeriu. Pastaj mbretëroi Euedorachus për një mandat prej tetëmbëdhjetë sari; në ditët e tij u shfaq një personazh tjetër nga deti Erithrean si i pari, që kishte të njëjtën formë të ndërlikuar midis një peshku dhe një njeriu, emri i të cilit ishte Odacon. Pastaj mbretëroi Amempsinus nga Laranka; dhe ai ishte i teti në radhë, mbretëroi dhjetë sari. Pastaj mbretëroi Otiartes nga Larança dhe mbretëroi tetë sari. Dhe, pas vdekjes së Otiartes, i biri i tij Zisuthrus mbretëroi tetëmbëdhjetë sari; në kohën e tij ndodhi Përmbytja e madhe. Kështu që shuma e të gjithë mbretërve është dhjetë; dhe termi që ata së bashku mbretëruan njëqind e njëzet sari.
Thuhet se mbreti i parë i vendit ishte Alorus dhe se ai dha një raport se Zoti e kishte caktuar të ishte bariu i popullit, ai mbretëroi dhjetë sari;
sari = 360 vjet
neri = 600 vjet
sossi = 60 vjet
Pas tij Alaparus mbretëroi tre sari; pas tij, Amillarus, i cili mbretëroi trembëdhjetë sari; në kohën e tij doli nga deti një Annedotus i dytë, një gjysmë-demon shumë i ngjashëm në formën e tij me Oannes; pas Amillarusit mbretëroi Ammenoni dymbëdhjetë sari; atëherë Megalarus i të njëjtit vend mbretëroi tetëmbëdhjetë sari; pastaj bariu Daos qeveriste dhjetë sari, ai ishte nga Pantibiblon; në kohën e tij katër personazhe në formë të dyfishtë dolën nga deti në tokë, emrat e të cilëve ishin Euedocus dhe Eneugamus.
Please follow and like us: